Amúgy is vásárolsz pelenkát, popsitörlőt, babafürdetőt, mosószert – miért ne támogasd vele az éhező gyerekeket?
Szomorú, de felmérések szerint Magyarországon közel 20 000 gyermek éhezik. A Gyermekétkeztetési Alapítvány 1993-as alapítása óta azért dolgozik, hogy hazánkban a legszegényebb körülmények között élő gyermekek rendszeresen megfelelő és elegendő táplálékhoz jussanak. Ha 2014. szeptemberében és októberében a Lidl üzleteiben Procter & Gamble termékeket vásárolsz, a cég minden termék után 10 Forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt.
Ilyen termékek az Ariel, Lenor, Jar, Head and Shoulders és a Pampers.
A kampányt két olyan sztár is támogatja, akik nehéz körülmények között nevelkedek: Berki Krisztián Európa-, világ- és olimpiai bajnok tornász, valamint Oláh Gergő, a népszerű X-Faktor 3. évadának győztese.
„A nehéz sors és a hátrányos helyzet lehet egy életforma, de lehet csupán egy ideiglenes állapot, ami megerősíti az ember lelkét, és felkészíti a jobb élethez való helyes hozzáállásra. Amikor szegények voltunk, mindig abban hittem, hogy ez csak egy ideiglenes állapot, amit megfelelő szemlélettel, szorgalommal és kitartással meg lehet változtatni.” – mondta Oláh Gergő.
Ők egy kisfilmet is készítettek minderről:
Támogassátok ti is az éhező gyerekeket!